Retur / Schimb

1. Schimb Produse

Pasii pentru a schimba unul sau mai multe produse sunt :

Pasul 1 - Se completeaza formularul de schimb/retur din partea dreapta (sau dedesubt pe mobil)
Pasul 2 - Se plaseaza o noua comanda cu produsul/produsele pe care le doriti la schimb (in pasii de comanda precizati la Observatii ca ati completat un formular de retur).
Pasul 3 - Odata ce ati urmat Pasul 1 si Pasul 2 noi va vom trimite produsele dorite (cele comandate la pasul 2) prin Curier Rapid. Odata ajuns curierul cu noua comanda la Dvs. ii predati produsul/produsele ce urmeaza a fi returnate si primiti noua comanda.

Observatii - Noua comanda plasata va fi afisata cu suma intreaga, noi o vom edita si vom scadea costul produsului/produselor returnate, ramanand de plata doar costul transportului sau in cazul in care schimbul se face cu produse mai scumpe se adauga si diferenta de la produse.

Nu trebuie sa scrieti nimic pe colet, agentul firmei de curierat va lipi AWB-ul corespunzator expeditiei.

Costul de transport, pentru schimbarea coletului, este suportat de Dvs. si este urmatorul :

15 Lei - Tara;
10 Lei - Bucuresti/Ilfov;

2. Retur Produse

Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea lor doar daca sunt noi si cu ambalajul intact.

Adresa de retur
Destinatar: Zibra International SRL
Adresa: Str. Muzelor, nr.9, Bragadiru, Jud. Ilfov, cod postal: 077025
Telefon: 0731.834.905

Inainte de a trimite retur produsele, va rugam completati CORECT formularul de retur alaturat.

Costul de retur este suportat in intregime de client. Returul se poate face prin firma de Curierat Rapid sau prin Posta Romana.

Atentie! Daca in formularul de retur la "Returul banilor" optati pentru "Voucher", la o noua comanda plasata , transportul este gratuit doar daca dupa scaderea voucherului , valoarea produselor este de minim 150 lei.

Daca produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, pereche, etc.) , costul de retur (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.

Atentie! Nu trimiteti produsele cu ramburs, suma datorata, pentru ca vor fi refuzate.

Daca trimiteti retur produsele prin Posta Romana, completati la DESTINATAR : Zibra International SRL.

NU treceti la Destinatar "ZIBRA" sau altceva, deoarece coletele nu vor putea fi ridicate si se vor intoarce la Dvs.

Oficiul Postal NU ne elibereaza coletele daca au trecut la Destinatar alt nume decat cel al firmei : "Zibra International SRL".

Produsele returnate sunt verificate si apoi se face rambursul banilor in contul dvs. in maxim 15 zile de la primirea coletului.

Formular Retur/Schimb Produse

Tastați caracterele pe care le vedeți în imagine.
Nu este nevoie sa folositi CAPS LOCK.

Afla din timp de oferte si promotii

Inscrieti-va la newsletterul nostru pentru a primi ultimele oferte si promotii